Поштова адреса Ліги та QSL БЮРО ГС ВРЛ:
А/С 33. м. Київ, 01001, Україна
UARL QSL BUREAU, P.O. box 33, KYIV, 01001, UKRAINE
Директор штаб-квартири - Олександр Ананьєв, UT7UV.
Штаб-квартира та QSL-бюро ГС ВРЛ розташовані за наступною адресою:
Село Петропавлівська Борщагівка, вул.Соборна (раніше - Леніна), 10-В (ЖК "Счасливий").
700 метрів від Кільцевої Дороги м.Києва. Орієнтир - магазин "Білла".
Проїзд маршрутним автобусом №743К, від станції метрополітену "Академмістечко" або 743Д від станції метрополітену "Житомирська" (можуть бути і інші маршрути громадського транспорту).
Підрозділи Штаб-квартири
Бюро обміну радіоаматорськими QSL-картками та дипломами (QSL-бюро)
Бюро матеріально-технічної підтримки, в т.ч. колективна радіостанція Штаб-квартири - UR4UWA, та РАС
Бюро інформаційної та методичної підтримки, навчання, обміну досвідом роботи
Кваліфікаційно-технічна комісія по м. Києву та Київськиій області
QSL-бюро
Керівник QSL бюро - Олексій Новицький, UR4UMT.
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., тел. 050-983-63-52.
QSL-бюро відкрите кожну неділю з 11:00 до 16:00.
Засади роботи QSL-бюро
- Відправка карток через QSL-Бюро ГС ВРЛ є БЕЗКОШТОВНОЮ для усіх членів ГС ВРЛ.
- Для аюбсолютно усіх радіоаматорів України отримання, сортування, пересилання QSL- карток у межах України БЕЗКОШТОВНІ.
- Дитячі та юнацькі колективні радіостанці також мають можливість безкоштовного відправлення своїх QSL- карток за кордон.
Положення про QSL-бюро та Адреси QSL-бюро радіоаматорських об'єднань країн світу у додатках.
Кваліфікаційно-технічна комісія по м.Києву та Київській області
Кваліфікаційно-технічна комісія (КТК) збирається в Штаб-квартирі ГС ВРЛ в останню неділю кожного місяця, з 15:00 до 16:00. Згідно Регламенту аматорсього радіозв'язку України , КТК приймає іспити у радіоаматорів, що бажають отримати позивний сигнал чи змінити наявний, а також складає акти технічного огляду аматорської апаратури.
За потреби, КТК може проводити позачергові засідання за для прискорення оформлення документів.